Na antenie

PRZYSTANEK PODLASIE PON. WT. ŚR.

Wiadomości, relacje i pierwsze komentarze do najciekawszych wydarzeń. Od wielkiej polityki po codzienne życie, a do tego "Muzyczna Dogrywka" po 18.00 i regionalna prognoza pogody na następne dni. Zaprasza Agnieszka Osmólska-Ilczuk.
zobacz wszystkie

Sponsoring audycji

Proponujemy

2009-01-28 12:37:59
Informacja o firmie może być przekazywania w inny sposób niż tylko w formie kampanii spotowej. Katolickie Radio Podlasie w oparciu o swe doświadczenie, wiedzę oraz najnowocześniejsze metody badawcze przygotowała inne formy reklamy i promocji marki i produktu.

Sponsoring audycji - to idealna metoda budowy i utrwalania wizerunku przy okazji audycji posiadających uznany Brand oraz stabilną dokładnie zdefiniowaną grupę słuchaczy.

Proponujemy:

„Prognoza pogody” - emisja po każdym wydaniu wiadomości

Podwójny jingiel przed i po wiadomościach lokalnych w dni powszednie.
Spoty reklamowe.
Godziny emisji stałe: 7.05., 7.35., …. 12.35., …. 19.05.

Istnieje możliwość zmiany nazwy audycji lub połączenie ze nazwą sponsora .

Magazyn Dziś w regionie

7.00. – 11.00 – Wiodący magazyn muzyczno - informacyjny, w którym na bieżąco opisujemy świat wokół nas w każdym jego aspekcie. Relacje, reportaże, informacje. Przerywany, co 30 minut serwisami (wyjęte z oferty sponsorskiej).
Emisja: dni powszednie oprócz uroczystości kościelnych. 
Ilość jingli sponsorskich w audycji – 10

Magazyn jak minął dzień

To od lat najpopularniejsza popołudniówka regionu. Mówimy w niej o wszystkim, co dotyczy nas, mieszkańców regionu. Wiadomości, relacje i pierwsze komentarze najciekawszych wydarzeń: religijnych, społecznych, gospodarczych i kulturalnych. Wywiad dnia.
Emisja w dni powszednie od 15.30. do 19.00.
Ilość jingli sponsorskich w audycji – 14

Kultura na fali - Magazyn Kulturalny


Emisja – soboty 9.00. – 11.55.
Zawartość: przegląd imprez i wydarzeń kulturalnych w regionie oddziaływania radia. Zawiera spotkania z twórcami i animatorami, również z zewnątrz.
Forma: magazyn muzyczno informacyjno – publicystyczny.
Redakcja: Agnieszka Osmólska – Ilczuk
Magazyn przerywany serwisami z kraju i ze świata oraz regionu, (co pół godziny) daje to możliwość dodatkowej emisji jingli sponsorskich do 10 na każdej audycji + 10 zajawek promujące program w tygodniu z informacją o mecenacie.

Najlepsza 10-tka – Podlaska Lista Przebojów.

Emisja w soboty od 11.30. do 15.00.
Pierwsza emisja audycji miała miejsce 22 lipca 1995 roku. Pierwsze trwało 28 minut i było prezentacją 10 najpopularniejszych utworów emitowanych przez Katolickie Radio Podlasie. Słuchacze głosowali na nie korespondencyjnie, dziś 90 procent robi to za pośrednictwem poczty email i automatu na stornie podlasie24.pl. Przez lata audycja nabrała charakteru familijnej opartej na bezpośrednim kontakcie ze słuchaczem. Jest jedyną interaktywną audycja w stacjach radiowych nadających w regionie w sobotnie popołudnie. Podczas trwania gromadzi średnio 25 % wszystkich słuchających radia w regionie (dane za Millword Brown). Dociera przede wszystkim do ludzi młodych, ale także do ich rodziców. Przez lata wykształciła się grupa słuchaczy stale dzwoniących poza konkursami i wnoszących do niej specyficzny rodzinny klimat. Od roku poza telefonami słuchacze komunikują się z sobą za pośrednictwem emaili, sms-ów. Audycja jest produkowana i prowadzona od 10 lat przez tę samą osobę.
Prawa do sponsoringu obejmują:
Produkcję i emisję jingli sponsorskich w trakcie – 14 emisji (2 na każde pół godziny przed i po serwisie) + 10 emisji zajawek z informacją sponsorską w tygodniu.
Prawo do posługiwania się nazwą audycji i stacji w materiałach reklamowych własnych.

Magazyn - Radio Sport.

Magazyn emitowany od początku istnienia KRP zawsze o tej samej porze w niedziele o 21.30. czas trwania 40 minut. Form a magazyn informacyjno – muzyczny. Zakres informacje, relacje, komentarze, krótkie wywiady z działaczami, trenerami, sportowcami, kibicami z regionu dawnych województw siedleckiego, bialskopodlaskiego, lubelskiego.  Format muzyczny typu new pop rock.  Autor Andrzej Materski.  Słuchalność bardzo stabilna grupa mężczyzn w wieku od 15 do 55 roku życia, licząca przeciętnie od 30 do 40 tysięcy.
W ramach sponsoringu gwarantujemy:
10 bezpłatnych zajawek programowych z informacją o sponsorze w każdym tygodniu obowiązywania umowy.
Jingle sponsorskie przed i po audycji.

Podlaski Serwis Sportowy.

Emitowany od 15 lat w dni powszednie o 19.15. zawiera aktualne wiadomości sportowe z regiony oraz krótkie wywiady i komentarze. Czas trwania 5 do 7 minut, Autor Andrzej Majerski, Magda Szewczuk.
Słuchacze to aktywni zawodowo, mieszkańcy regionu, zainteresowani szerokim spektrum wydarzeń. Serwis kończy duży magazyn informacyjno-muzyczny „Jak minął dzień”. Liczba słuchaczy w tym kwadransie dochodzi do 75 % zasięgu dziennego w danym dniu.
W ramach sponsoringu gwarantujemy:
Zajawki zapraszające na program z informacją o sponsorze – 10 tygodniowo.
Jingle sponsorskie – przed i po serwisie.
Istnieje możliwość zmiany nazwy audycji lub połączenie z nazwą sponsora.

Traffic –serwis drogowy

7.29. 14.29.,17.29.  – Prognoza pogoda, utrudnienia w ruchu – 1,5 ’
Serwisy powstają na podstawie specjalnej drogowej prognozy pogody. Informacje o korkach i utrudnieniach policja, korporacje taksówkarskie, kierowcy, zarządcy dróg
Ponadto w standardowo - 10 bezpłatnych zajawek programowych z informacją o sponsorze w każdym tygodniu obowiązywania umowy.
Jingle sponsorskie przed i po audycji.
Istnieje możliwość zmiany nazwy audycji lub połączenie z  nazwą sponsora.

Temat Dnia / Studio Mobilne Radia Podlasie.

To całodzienny blok tematyczny, inaczej pakiet audycji, prezentacji antenowych, informacji serwisowych, oraz tekstów przygotowanych do rozpowszechniania drogą elektroniczną, które prezentują – za pomocą powiązanych z Katolickim Radiem Podlasie mediów - określone zagadnienie (np.: wydarzenie, problem, tematykę) w ramach ustalonych przez Kolegium Programowe. W zależności od rodzaju i rangi zagadnienia Temat Dnia może każdorazowo posiadać inny sposób prezentacji - co jest zrozumiałe, gdyż inaczej prezentowany jest temat bezpieczeństwa drogowego, a inaczej zagadnienia związane z ofertami handlowymi. Taki elastyczny sposób prezentacji treści, dopasowany do aktualnego tematu, jest gwarancją efektywności, czyli możliwie kompletnej realizacji wcześniejszych założeń.
W ramach Tematu Dnia, zarezerwowaliśmy dla Państwa:
- poranny wywiad „O tym się mówi” o godz. 8.10 – audycję publicystyczną, w której jedynym gościem będzie wskazana przez Państwo osoba.
- trzy felietony reporterskie – prezentujące bliżej podejmowane zagadnienie. Materiały emitowane są dwukrotnie na antenie; w magazynie informacyjno – muzycznym „Dziś w Regionie” po godzinie 9.30 (2 materiały) i 10.30 (1 materiał), w paśmie „Popołudnie z Radiem Podlasie” po godzinie 12.30 (1 materiał – powtórka), oraz w paśmie „Jak minął dzień” po godzinie 16.30 (1 materiał) i po godzinie 18.00 (1 materiał).
- udział w wywiadzie, bądź forum dyskusyjnym po godzinie 18.00 i – na życzenie – odpowiedzi na pytania słuchaczy.
- opiekę prezentera rozgłośni i moderację rozmowy ze słuchaczami na antenie za pomocą komunikatora internetowego i telefonu, w trakcie i bezpośrednio po prezentacji treści
- publikację przygotowanego na Państwa żądanie materiału tekstowego w Portalu Regionalnym podlasie24.pl lub w specjalnie zbudowanym na potrzeby akcji serwisie
- zbiór odnośników internetowych, pomagających zgłębić poruszane na antenie zagadnienia, odpowiednio wyeksponowany w serwisie Portalu Regionalnym podlasie24.pl
Wszystkie materiały przygotowane zostaną przez dziennikarzy Katolickiego Radia Podlasie, przy współpracy i konsultacji osób wskazanych przez Zleceniodawcę.
Katolickie Radio Podlasie zapewnia wcześniejszą promocję Tematu Dnia za pomocą powiązanych mediów, oraz zadba o podtrzymanie jego żywotności na antenie i w Portalu Regionalnym podlasie24.pl
Gotowe materiały dźwiękowe i tekstowe przygotowane dla potrzeb Tematu Dnia zostaną przekazane do swobodnego dysponowania.
Ze względu na proces produkcji materiałów dziennikarskich zagadnienia podejmowane w ramach Tematu Dnia, przekazywane są przez konsultantów najpóźniej dwa tygodnie przed prezentacją Tematu Dnia na antenie.
Gotowe materiały dźwiękowe i tekstowe przygotowane dla potrzeb Tematu Dnia zostaną przekazane sponsorowi do swobodnego dysponowania.

Tradycje jeżdzieckie

27 listopada zapraszamy na szósty odcinek audycji "Tradycje naszego regionu" więcej

Kalendarz radiowy na 2018 rok

19 listopada podczas Radiowej Niedzieli będzie dostępny kalendarz KRP na 2018 rok. więcej
zobacz wszystkie